Jamie T – Chaka Demus: Video e Testo (Lyrics)

Torna il genietto inglese con il suo secondo album dal titolo ”Kings & Queens” che sembra promettere davvero bene; il primo singolo estratto ”Chaka Demus” dell’album ve lo presentiamo qui sotto, assieme al testo della canzone. Enjoy!

Testo

A lot of people round here lost the whites in their eyes.
Think with their heads, argue with a gut,
Draft if you leave the door open might encourage customers, Then i wish the bar maid shut, look like shit, down on my luck,
Two world wars, and one world cup,
Screamed by the desperate divided crutch.
Used to have an empire then we grew up.
Lost everything, who gives a fuck
Money in a jukebox, rocks all night
Same shit bands, too much hype,
Everyone knows, everyone sees fights, everyone drinks in the corner, right.
Everyone knows, they ‘C’ blood type, same rematch, we match a light
I love her, she loves me too, thats why we get together.
A lot of people around here lost the whites in their eyes
See the lust, inside your heart,
and i dont wanna touch the sky.
Hes dizzy for lizzy, i’m dizzy generally,
Scapegoat kid by a girl befriended me,
Not that i care, its the only use to me,
She better be flying throught doors pretend to be,
Everyone i wanna be and everything less.
Your leaving alone but you came together.
Who made the suns turn to stormy weather?
Your leaving alone but you came together
Who made the suns turn to stormy weather?
A lot of people around here lost the whites in their eyes
See the lust, inside your heart,
and i dont wanna touch the sky.
She said tonight jay, I’m gonna’ teach them a ballad, an englsih man in every coward,
I was kinda impressed by the way she dressed,
I scoured this land to find a girl empowered,
Asked her again why our hearts turned sour,
One and the one till the boy’s devoured,
If you’re gonna learn a song, you gotta sing along,
There’s an english man in every coward,
Money in a jukebox, rocks all night
Same fucking bands, too much hype,
Everyone knows, everyone sees fights, everyone drinks in the corner, right.
Everyone knows, they ‘C’ blood type, same rematch, we match a light
I love her, she loves me too, thats why we get together.
A lot of people around here lost the whites in their eyes
See the lust, inside you’ll heart,
and i dont wanna touch the sky.

Lascia un commento

Inserisci i tuoi dati qui sotto o clicca su un'icona per effettuare l'accesso:

Logo WordPress.com

Stai commentando usando il tuo account WordPress.com. Chiudi sessione / Modifica )

Foto Twitter

Stai commentando usando il tuo account Twitter. Chiudi sessione / Modifica )

Foto di Facebook

Stai commentando usando il tuo account Facebook. Chiudi sessione / Modifica )

Google+ photo

Stai commentando usando il tuo account Google+. Chiudi sessione / Modifica )

Connessione a %s...